Nyt design
Er dit firma nystartet, eller har du brug for nytænkning i forhold til det du allerede har? Så står vores grafikere klar til at hjælpe dig.
Har du allerede en masse idéer, lytter vi og tilpasser designet efter dine ønsker.
Ved du derimod slet ikke hvad du ønsker, så prøver vi os frem til vi rammer det helt rigtige for dig.
Nye produkter,
samme stil
Har dit firma allerede en grafisk profil, så hjælper vi gerne med at føre den videre i vores produkter.
Skal du have lavet en bildekoration, så tager vi udgangspunkt i dit materiale.
På den måde kan du holde den røde tråd igennem dit firma.
Den gode start
Aller først er det en god idé at kontakte os, så vi kan få sat et møde op eller skrevet om det der skal udføres.
Dernæst har vi en afstemning om forventninger og ønsker til opgaven.
Dette foregår enten på mail eller ved fysisk møde.
I denne fase vil vi også meget gerne modtage det materiale, som du forventer eller ønsker vi benytter.
Det kan være alt fra logo, billeder til tekster mm.
Den kreative proces
Vores grafiker går i tænkeboks og begynder, at skabe et design ud fra det i har talt om.
Korrektur
Efter den kreative proces, vil du modtage layout eller oplæg til korrektur.
Her har du mulighed for at sige hvad du godt kan lide, og hvad du ikke kan lide.
Måske har vi ramt plet i første huk 😀
Endelig godkendelse
Har der været ændringer efter første korrektur, skal disse være endelig godkendt af dig, inden vi sætter videre til produktion.
Det er altid en god idé at tjekke godt igennem inden produktion, da der kan ske fejl i stavningen eller andet.
Opgave til produktion
Har du godkendt layout eller oplæg, så sætter vi opgaven i produktion.
Når dine produkter er klar, vil vi enten komme ud og montere eller give besked til dig, at dine ting er klar til afhentning.
Herefter vil du blive faktureret.